pondělí 29. května 2017

29.květen - Hukot jménem pondělí

Ahoj po víkendu :-)

Jak už jsem psala v posledním příspěvku, tak jsem si dala na víkend pauzu, protože jsem byla na kurzu Aromaterapie. No, co vám budu povídat, bylo to skvělé! Plánuji speciální článek. O tom, jaké to bylo, kde to bylo, jak to probíhalo, co jsem se zajímavého dozvěděla (nejlepší postřehy a zajímavosti), co jsem si objednala a jak mě to celkem obohatilo. Takže je se na co těšit. Každopádně dorazila jsem včera večer, stihla ještě uspat děti a padla do postele.

A dneska to byl takový nějaký hukot. Mám pocit, že jsem se vůbec nezastavila a stalo se strašně moc věcí najednou.
Takže tak nějak v bodech.

- Maruška šla po dlooooouhé době do školky, takže to bylo ráno přemlouvání, buzení, rychlopřípravy a ještě rychlejší odchod, protože nestíhačka.
- Potom po dlouhé době výšlap do města, kde jsme potkali asi 10 bagrů, traktorů, náklaďáků a autobusů...takže spousta juch, juch, ach, ach a milion zastávek.
- Po dlouhé době rozptyl hraček po celé zahradě a vedro.
- Vedro, vedro, vedro a velkou čoud v nedalekém skladišti chemických materiálu. No, takže lehce panika, cože to jde do vzduchu, hysterické dítě a chvilka doma, kde jsem lítala od okna k oknu, zavírala pořád jedno okno za druhým.
- Po uklidnění nastal návrat na zahradu, kde jsem stihla nafouknout bazének, nalít do něj vodu, opět rozptyl všech hraček všude, vypít kafe, zasázet rajčata a okurky, uplácat pár báboviček, posbírat listy pampelišky, zalít všechno a navrátit se domů.
- Kde byly mušky a to nějak nemohla rozdýchat Maruška, takže trávila většinu času v koupelně a já se snažila pobít ta lítající prťata.
- Narvala jsem děti do vany, udělala palačinky, převyprávěla pohádku a padla.

A jaké bylo vaše pondělí? :-))




Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥