středa 3. května 2017

3.květen - Košík

Byly doby, kdy jsme jezdili nakupovat do Globusu, strávili tam několik hodin, k pokladně přijeli s plným vozíkem, domů odtáhli x tašek a pak to zase hodnou dobu vybalovali. Fakt mě to nebavilo. Nemám ráda strkanice a fronty a vždycky jsem měla pocit, že nakoupím spíš víc věcí než míň. Přestože jsem měla seznam.

No a pak jsme jezdili chvíli s Maruškou. Nemusím o tom asi ani nic psát. Nakupování s dítětem, kapitola sama pro sebe.

Asi před rokem, možná už je to dýl, jsem ale narazila, vlastně mi bylo spíš doporučeno, na nakupování přes nakup.itesco.cz. Byla jsem hodně zvědavá a rozhodla se to vyzkoušet. 
Pěkně doma na gauči jsem si do košíku naházela věci, které jsem potřebovala. Mohla jsem si vybírat z akcí, které byly přehledné. Pak jsem si jen vyplnila adresu, čas příjezdu a mohla čekat na nákup, který mi byl doručen až na práh bytu. Jo, to bylo to fajn. Pominuli smradlavé řidiče.
Bylo to dobré do té doby, než Tesco začalo nestíhat a tudíž byly čekací doby až dvoutýdenní. A to mě moc nebavilo.

nákup z kosik.cz

Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet něco nového, prubla jsem rohlik.cz. Systém objednávání byl hodně podobný, dokonce jsem měla i dovozné zdarma a nákupy přivezli v papírových taškách. Bylo jich hodně, ale nějak mi byly milejší než ty šustivky z Tesca.
Přeci jen se mi to ale nelíbilo tolik, jak bych čekala. Přišlo mi to takové chaotické, některé zboží se mi nelíbilo a přístup prodejců byl nijaký. První dojem tedy nicmoc.

Takže jsem vyzkoušela třetí variantu a to byl kosik.cz. A musím říct, že ten se mi líbí zatím nejvíc. Má moc pěkný výběr ovoce a zeleniny, kvalitní zboží, férové jednání, dovozné zdarma a prostě jsem spokojená.

A proč to vlastně píšu? Protože mi dneska přišel nákup. A protože by mě zajímalo, jestli taky nakupujete přes nějaký eshop a jak jste spokojeni.

Jinak co vám budu povídat. První den neštovic. 

Mějte se bájově a dejte vědět.

Mávám,
Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥