pátek 12. května 2017

TOUR DE COFFEE: Kavárna Fantazie

Do kavárny FANTAZIE jsem se chystala už dlouho. S kamarádkou jsme si ji vyhlédly, když jsme zjistily, že má dětský koutek. Přeci jen, když chceme jít někam přes den s dětmi, je to lepší. Člověk si občas i sedne a vypije kávu. I když pravidlo to není, to je fakt.

Když už jsme se rozhodly, našly, vybraly a chtěly jít, Maruška dostala neštovice, opět to padlo. Včera se na mě ale usmálo štěstí. Náhody mě dovedly k tomu, abych kavárnu navštívila.


Kavárna FANTAZIE se nachází v Moskevské ulici 27/14. Je tudíž hned ve městě a nemusíte ji nijak extra hledat. Jen vědět, kam zahnout a že v tom podchodu se nachází opravdu tak útulná a příjemná kavárna.

Posezení je i venku, což je teď na jaře příjemná záležitost. Je tam celkem klid, takže vám u stolku hned neprochází lidé a netroubí auta. Jelikož jsme měli ale kočárek s prckem, rozhodly jsme se prozkoumat vnitřek a dát šanci dětskému koutku.





Vejdete do opravdu maličké kavárny, která je zároveň i prodejní galerií, kde seženete uháčkované hračky, pexesa, omalovánky, dětské zástěrky a další moc pěkné věci.

Když jsme vešly, připadala jsem si jak v domečku pro panenky. Bílý nábytek, háčkovaní kamarádi, šité dekorace, a hlavně růžová. Ale vůbec mi to nevadilo. Tím, že jsme byly uvnitř samy, tak jsem měla čas vše si pořádně prohlédnout.

Objednaly jsme si kávu (podává se španělská značky Montecelio), domácí limonádu a zapečené bagety. Jelikož bylo poledne, tuto možnost jsme uvítaly. A bylo to vynikající. Káva sice v malinkém hrnečku, ale je to tak standardní, že proti tomu nic nenamítám, limonáda svěží a chutná (měly jsme citronovou a pomerančovou) a bageta křupavá a delikátní (měly jsem s hermelínem a brusinkou a se špenátem a kuřecím masem).



Dezerty tam nejsou nijak extra vystavené, najdete je v lednici poblíž baru, ale dle slov kamarádky byly vyborné (dávala si tiramisu). Dětský koutek tak nějak asi normálně velký. Nedovedu si představit, že by byla plná kavárna a dětí tam bylo víc. V tomto poměru to bylo ale příjemné.

Obsluha byla milá a vstřícná.



Dokonce jsem se omylem dozvěděla, že má kavárna i stoly v poschodí, kde je zároveň i záchod, zástěnou kryté umyvadlo a trochu nešťastně řešený přebalovací pult. Ten je na podestě u schodů, a opravdu jen pro odvážné maminky.

Dozvěděla jsem se také, že kavárna pořádá různé akce a bazárky, takže to kvituji.

Celkově hodnotím kavárnu pozitivně, určitě to nebyla má poslední návštěva.


Safienka



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥