úterý 23. května 2017

TOUR DE COFFEE: Naše.Cafe

Je tomu asi 14 dní, co jsem měla na odpoledne velké plány. Potřebovala jsem si vybrat brýle, nechat udělat nová skla, nakoupit asi milion nezbytností a navštívit novou kavárnu.

Zálusk jsem si udělala na kavárnu, která se nachází na celkem skrytém místě. Bohužel už je tam asi třetí v pořadí. Až tak záludné a skryté místo to je. Pokaždé tam je ale skvělé prostředí k vypití výborné kávy a něčemu k zakousnutí.

Naše.Cafe se nachází v Jezdecké ulici mezi dvěma nejhlavnějšími v Liberci. Mezi ulicemi Pražskou a Moskevskou. Když procházíte kolem, tak můžete nahlédnout velikou vitrinou dovnitř.

Musím kavárně pochválit moc pěkný design. Vše je laděno do tmavě červena a retro. Nabídku si můžete přečíst na tabuli pod barem a zároveň na sloupech okolo. A že to bylo pestré. Chvíli nám dalo, něž jsme si ukořistily ten svůj nejlepší výběr a konečně se usadily.

Seděly jsme v prvním patře, i když v tomto případě spíš přízemí, kde je pár stolků u okna a pak několik křesílek, kde jsme se nakonec usadily i my. Bohužel to byl asi jediný mínus této celé návštěvy. Seděly jsme na křeslech, které byly výš jak stoleček. A to mi vadilo. Nevěděla jsem, kam zastrčit své dlouhé nohy. Možná jsem jim to tam trochu i okopala. Ale tak, co se dalo dělat. V patře je pak ještě další posezení, tam jsme se ale nakonec podívat nebyly.

Objednala jsem si tradičně capuccino a k tomu slaný špenátový koláč, který byl opravdu famózní. Kamarádka zvolila chai Latte a něco sladkého. A musím říct, že chai latte bylo asi z celé té návštěvy nejlepší. Jen jsem ochutnala, přivoněla a musím říct, že na něj od té doby myslím a mám na něj v každé kavárně chuť.




Takže to určitě nebyla naše poslední návštěva. Ráda bych u nich ještě ochutnala slané palačinky a i ty dortíky nebyly marné.

Obsluha byla moc milá. A vůbec, musela jsem to všechno okukovat a obdivovat. I záchody měly moc hezké, což je co říct :o) I trochu umění se tam vloudilo. A to nemyslím nijak sprostě :o).




Ještě jeden takový nedostatek, který je asi spíš bičem pro majitele. Nikde jsem nenašla otvírací dobu, vlastně ani žádnou zmíňku na googlu či kdekoliv jinde. Ale tak to je taková drobnůstka. Jinak moc chválím, těším se na příští návštěvu a doufám, že tam kavárna vydrží co nejdéle..protože to Chai Latte...to bylo!





Jinak dětský koutek tam nikde nenajdete, takže jen sami s prázdným žaludkem :)


Mějte se bájově,
Safienka



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥