neděle 18. prosince 2016

18.prosinec - Když ho miluješ, není co řešit

Ústředním tématem dnešního dne bylo strojení stromečku.

Maminko, už budeme zdobit stromeček? 
A teď?
Ten je krásnej!
Vánoce, Vánoce, přicháááázejí...lalala.
To je krásný!
Já se tak těším na Vánoce.
A už jdeme zdobit ty košíčky? čokoládkou?


Tak to mám celý den zhruba od půl sedmé ráno. Je vám to pak takový dlouhý den. Zvlášť, když je venku mlha a tma. A děti skákají, lítají, řvou, strkají se a potřebují být všude, u všeho. A mají pořád hlad.

Na stromeček jsme pověsili i perníkové knoflíky. ŘÍkala jsem si, že to je něco, se se tak lehce nerozbije. První věc, co Adámek udělal, když přišel ke stromečku, bylo stržení knoflíku a zvolání MŃAM MŃAM! Když ho omrzely knoflíky, přešel k cvrnkání do koulí a nenápadnému strhávání a zahazování. Jsem opravdu zvědavá, jak dlouhou životnost to všechno bude mít. 

Ale jinak to byl dneska vcelku činorodý den. Do té doby, než na mě skočil jakýsi moribundus a já ztratila veškerou energii. Tak si tu tak ležím na gauči pod peřinou, popíjím zázvorový čaj a držím si palce, abych zítra neztratila hlas.


Jo a jinak ten jablečný koláč je V-Y-N-I-K-A-J-Í-C-Í! Nejlepší z nejlepších! Určitě ho vyzkoušejte! Recept zde.



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥