středa 21. prosince 2016

21.prosinec - Paní Zima

Tak už je tu oficiálně paní Zima :-) Docela jsem to dneska i pocítila. Dopoledne jsme se vydali na kafíčko do CAFE POEM a pěkně tam fičelo (na cestě samozřejmě, v kavárně bylo teplíčko a stromeček a dortíček ;-). Vzali jsme si s sebou krosnu, takže Adámek měl pěkný výhled a pěkně ofouklou jednu stranu obličeje :o)

Muž už má dovolenou, takže mám dneska sobotu. Je to takové trošku pomotané, když mají všude otevřeno. Ale zvládla jsem to :o)

Musela jsem odložit štětku a jít napsat článek, protože bych na to jinak asi zapomněla. Jsem doma sama (myši odjeli, kočka má pré), tak mám šanci uklidit, aniž by za mnou někdo dělal bordel. A jak už to u žen bývá, tak dělám milion věcí najednou.

A už je mi líp, kdyby vás to zajímalo ;-)

Tak já se jdu protančit opět k úklidu. Máááááváááám ;-) Lalala


Safienka


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥