pátek 6. října 2017

V pyžamu od rána do rána (6 tipů na skvělé filmy)

To jsou někdy dny, kdy se mi vůbec nechce převlíkat a nejradši bych byla pořád v pyžamu a županu. Mým huňatým županu, který umí pěkně zahřát. Jo a tlusté ponožky, ale to je snad jasné ;-)

Někdy mám náladu celé dny jen a jen číst (což u mě není nic divného) a někdy zase jen a jen koukat na nějaké filmy nebo seriály.

A protože už je podzim a venku je to správné počasí na válení se doma, kdy člověk nemá špatný pocit, že tak dělá, tak jsem tu s tipy na filmy, které mi v poslední době učarovaly.

Takže uvařte si kakao, horkou čokoládu, kafe nebo čaj a jde se na to.

Zdroj



MÝCH TOP 6 FILMŮ ZA POSLEDNÍ DOBU



Má to být romantika, ale spíš je to příběh o mladíkovi s Aspergerem, který ztratí otce a snaží se být víc společenský. No, moc mu to nejde. Tak ho jeho oblíbený vesmír drží na nohách. A pak se zamiluje. A jde mu to jen chvíli. Moc pěkný film.

Zdroj



Film se zařazuje se do dob, kdy se v Americe snažili dostat svého prvního kosmonauta do vesmíru a kdy se dělali velké rozdíly mezi tím, jestli jste černoch nebo běloch. Krásné, úžasné, podle pravdy. A sem tam protkané černošskou hudbou, kterou naprosto miluji. Připomínalo mi to film The help. I tu svéráznou služebnou zde najdete ;-)
Tři ženy, tři Afroameričanky,tři nadané osobnosti, které se vepsaly do dějin svou inteligencí a prací v NASA. Kdo je fanouškem seriálu The Big Bang Theory bude mile překvapen.

Zdroj



Říkala jsem si, že Francie, Omar Sy a dokonce i stejný dabing. A prostě. Chce to hodně moc kapesníčků. Nádherný film. Mladík, kterému přilítne do náručí malá dcerka a nechá ho napospas všemu, co zná. Kaskadér, který udělá vše, aby bylo jeho dítě šťastné.

Zdroj



Na tento film jsem se chystala už dlouho a konečně ho viděla. Film natočen podle knihy Jane Hawkingové (bývalé manželky Stephena Hawkinga).  Muž, který je už od mládí těžce postižen a řadí se mezi jedny z nejchytřejších lidí. Ač je svým tělem maximálně znevýhodněn, jeho hlava mu dokazuje opak. Záznam života teoretického fyzika a jednoho z nejznámějších vědců vůbec byl opravdu skvělý zážitek. A velký obdiv manželce.

Zdroj



Na tuto krásu jsem natrefila úplně náhodně. Vlastně jsem ji objevila v jedné FB skupině a musela ji hnedka vidět. A stálo to za to. Zážitek podobný Amélii z Montmartru s Jessicou Brown Findlay, kterou znáte ze seriálu Panství Downton, kde ztvárnila lady Sybil. Osamělé děvče, které pracuje v knihovně, má svůj úhledně srovnaný byteček, zohyzděnou zahradu a praštěného souseda. Aby v bytě mohla zůstat, musí dát do kupy tu zeleň venku a k tomu potřebuje pomoc. 

Zdroj



Poslední film, který jsem viděla a který byl naprosto úžasný. Will Smith, Kate Winslet, Keira Knightly...Otec, úspěšný muž, který se musí vyrovnat se smrtí své šestileté dcery. Nelehký úkol, který mu netradičně pomůže zvládnout trojice nejlepších přátel. Skvělý počin a určitě kapesníčky k tomu.

Zdroj


A co vy? Jaké tipy na filmy mi doporučíte vy?
Mějte krásný podzimní upršený den.



Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥