čtvrtek 22. prosince 2016

22.prosinec - Hvězda

Vzbudila jsem se sama, bez budíku, bez dětí...došla jsem si uděla ranní caro a vrátila se zpět. Zapnula jsem světýlka, vzala knížku a chvíli si četla....

Jo, to jsou ty chvíle, které strašně moc nabíjí :-)

A pak mi někdo dal dozadu vrtuli a já lítala, uklízela, tvořila, prala, nakupovala, cídila, vytírala atd. ŘÍkala jsem si, že to letos nebudu nějak extra přehánět, ale tak nějak mě to i bavilo.

Pomalu jsem se rozhlížela po té své práci a říkala si, jak dlouho to vydrží. Jestli dva dny před Štědrým dnem a tři před příjezdem návštěvy to tu bude stejné :D nebude....už teď není :D

Ve volných chvílích jsem stihla dokoukat Sám doma a pak Vánoční prázdniny. A teď na ČT2 dávají Nedotknutelní! Vidím to asi již po dvacáté a pořád to stojí za to! A ten soundtrack!


Mějte se báječně,

mávám,
Safienka

PS: Posílám fotku hvězdy, kterou jsem konečně dodělala a pověsila :-) Stačí čtvrtka, pravítko, tužka a lepidlo :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥