neděle 7. května 2017

7.květen - Tak trochu sobota

Taky máte dneska sobotu? I když bych mohla říct, že mi to je jedno, den jako den, tak mám prostě sobotu.
  Chtěla jsem si ráno trochu přispat, ale děti si myslely své. Prý je ráno a čas vstávat. Co naplat. Snažili jsme se ještě chvíli ležet, ale stejně nás vyhnali.
  A pak jsme se tak slušně "sobotně" flákali. Snídaně, kafíčko, pohádka. Co nejdéle v pyžamu. Pak došlo i k nějaké té práci, ale nic moc extra.
  Zkoušela jsem vyhledat nějaké recepty na pleťové masky z domácích zásob a dostala i jedno doporučení. Tak to hodlám co nejdřív vyzkoušet a dát své pleti taky trochu péče ;-)
  Pořád přemýšlím o tématu, na které bych ráda napsala další článek, ale spíš to je jen lehký myšlenkový svist. Hlavním tématem našeho odpoledne byla totiž horečka nejmladšího člena. Hledáme nějaký pupínek, který by sliboval neštovice, ale zatím nic, tak uvidíme.
  A opět přicházím s dalším receptem (říkám si, jestli to jaro nebude jen o nich :o)...hlavně o nich)
Miluji recepty, které se mi trefí do chuti, mám na ně doma vše a ještě se to povede.



Takto dopadly Špenátovo-sýrové muffiny.

Co na ně budete potřebovat?
2 vajíčka (vyšlehat)
200ml mléka (přidat)
50g rozpuštěného másla (přidat, zamíchat)
sůl, pepř, muškátový oříšek
150g čerstvého špenátu (nakrájet)
100g sýra (dala jsem nivu, nakrájet)
250g špalové mouky
1/2 prášku do pečiva (přidat spolu s moukou)

To vše pořádně zamíchat, naplnit formičky a dát do na 200st. vyhřáté trouby asi na 20-25min.


Ať chutná.
Mějte krásný večer,
Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥