úterý 20. prosince 2016

20.prosinec - A přeci sněží

Dneska jsem si řekla, že mi bude dobře. Vzala jsem si paralen a rozhodla se přežít den a něco i udělat. A šlo to. Dokonce jsem i pořídila, co jsem hledala plus něco navíc :-)

Ve výtvarných potřebách mě paní namotivovala na výrobu papírové hvězdy do okna, tak jsem nakoupila čtvrtky, omrkla postup a dneska to mám v plánu.

Už pěknou dobu jsem měla taky zálusk na nějaké sněžítko a nebo ozdobu, ale tak mi vůbec nic nechtělo padnout do oka, až jsem ve výloze bazaru nedaleko našeho domku (fakt pár metrů), objevila to pravé pro moji náladu :-) A protože to vypadá, že tam bude akorát studeně foukat a mrznout a sníh nikde, tak mi to přijde takové správně vánoční :-) Když ne venku, tak alespoň každou chvíli doma ;)

Pošta se taky přihlásila o slovo a já obdržela první vánoční dáreček. Připadala jsem si jako malá holka, snažila jsem se krotit, abych se nestřihla a otvírala vše pomalu :-) Nikdo mi do toho nekecal, nikdo na mě nekoukal a nikdo nechtěl vědět, co tam je. Jen já. A tak jsem si to náležitě užila ;-)

Večer už ale plánuji jen a jen odpočívat (i když tu na mě zase pomrkávají tři plné koše prádla). Ale já se nedám :D


Mějte se bájově,

mávám,
Saf.




Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥