úterý 24. května 2016

Letem mým světem II.

Mé myšlenky, poznatky, zážitky :)

Někdy stačí pouhé "díky".

Nečekaný výlet na Ještěd :)


Vždycky nejde jen o mně, ale zároveň bych se měla zaměřit hlavně na sebe.

Natáčení videa...


Nikdy bych nevěřila, že mě bude hrabání v hlíně tolik uklidňovat.

První poupě na naší jabloni :)


Nadchnout se rychle pro věc, není vůbec žádný problém.
 

Moje první vyjížďka na koloběžce.


Mám pocit, že svět kolem mě jede neuvěřitelnou rychlostí. Vlastně občas i ten svět ve mně. Málokdy to stíhám ustát.

Na to je nejlepší pokec s kamarádkou, grepová limonáda a dortík :)

Jediná, kvůli komu si občas chci něco dokázat, jsem já sama.

Po dlouhé době v zámecké zahradě v Novém Městě nad Metují.

Tak úžasnou energii člověku dodá fakt, že jde proti proudu.

Nový hrneček a nejoblíbenější kniha.


Třídit, vyhazovat....jo, to je něco.

Zásoba kaší :)


Začínám chápat kouzlo krásných květin.

Chtěla jsem si vyfotit koutek na zahradě a najednou koukám, co se mi tam objevilo :o)


K ostatním jsem o mnohem víc milosrdnější, než sama k sobě.

Jedna z mnoha kupiček s knihami a zápisníky :)




Mějte krásné dny,
Safienka




Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥