čtvrtek 12. května 2016

Bude to výzva



Nikdy bych netušila, že mě budou nějaké výzvy na internetu bavit, ale baví. Je to takové nenáročné, motivující a zábavu přinášející pozdvižení, které vám může zpestřit ne jeden den. Sama jsem jich vyzkoušela hned několik.

Napadlo mě, že bych na tento blog něco takového taky zapasovala. Můžete se nechat inspirovat, trochu se pobavit, zapřemýšlet a tak. Nikde se nemusíte registrovat ani nic slibovat...stačí si říct, že to prubnete a hotovo. Když pak něco napíšete, bude to jen bonus pro mě.

Jelikož se na tomto blogu věnuji hlavně tématům k osobnímu rozvoji (prostě mudrování nad životem), knihomolství, ráda bych výzvy udělala v podobném duchu. Myslela jsem, že jich udělám nejprve jen 11, ale nějak mě napadají nové a nové, takže to asi nechám otevřené. Uvidíme, jak si s tím poradím :-)

Výzvy nebudu uveřejňovat naráz, ale vždy postupně. Bude to větší dobrodrůžo. Následně bych to ráda rozebrala ve svém světle, co se povedlo, nepovedlo, udělalo, neudělalo. A hlavně jak jsem si to užila.

Na každou výzvu bude týden, takže bude jen a jen na vás, kdy se k ní dostanete. Jestli ji zkusíte jednou, dvakrát nebo i sedmkrát.

Tož tedy, směle do toho a půl je hotovo :-)


1. výzva

UDĚLAT SI RADOST, ALE NIC SI NEKOUPIT


4 komentáře:

  1. To je celkem snadné, stačí mít chvíli času jen pro sebe a radost příchází sama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj:-)Já jsem ani netvrdila, že to bude složité;-) Ani to nemá být záludné. Spíš jsem chtěla něco prímového a něco, co bude příjemné a třeba i jiné. Všichni to nemusí mít stejně a může být pro ně svátek, udělat si radost bez peněz. Jsem ráda, že je to pro tebe přirozené a nemusíš to brát jako výzvu :-) Měj se báječně :-)

      Vymazat
  2. No tak ja si udelala radost zrovna vcera, kdy jsem si s rodinkou udelala vylet do Kolina nad Rynem :-)

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥