čtvrtek 19. května 2016

Konečně jsem se dostala k mé nejoblíbenější (splnění první výzvy, zadání druhé)


Tak už je to týden. Nějak to uteklo. Zkusili jste si někdy nic nekoupit a udělat si radost? Já jsem zjistila, že pokud nejsem někde na samotě v přírodě zásobená jídlem, tak mi to moc nejde. Protože sem tam něco koupím (myslím tím jídlo). 

Pořád jsem polemizovala, jestli to platí a nebo ne. Jsem zvyklá pořád něco platit. Sem tam rohlíky, banány, jogurty, zmrzlina, kafíčko. Takže jsem se rozhodla, že to zkusím jinak. Půjdu víc do sebe. Udělám něco, k čemu se dlouho odhodlávám, ale nějak to nikdy neklaplo. A týká se to knih...jak jinak. 

Má fronta knih se neustále navyšuje a já mám tak pocit, že MUSÍM pořád něco číst. Občas se dostanu do toho stavu, že už se ani nezamýšlím, jestli se mi to chce číst nebo ne. Prostě čtu. Knihy na recenzi, na článek, protože na to někdo spěchá atd. Poslední dobou se to ale mění a já si říkám, že se honím tak akorát sama, takže si prostě budu vybírat dle nálady a hotovo. 

Asi po roce a půl konečně otevřela knihu Klub nenapravitelných optimistů a byla happy. Tak nějak mám pocit, že jdu proti svému proudu a že to jdělám skoro na truc, ale zároveň z toho mám obrovskou radost. Konečně jsem se odhodlala. Ještě jsem tomu nasadila korunu víc, když jsem si přečetla pár stránek a zjistila, že to bude moc na vážno. Finálně jsem se tedy rozhodla, že se po táááákhle dlouhé době opět pustím do mého nejoblíbenějšího Třetího přání. Jojojojojojo! (v hlavě mi zní Hrdý Budžes a návštěva Milušky Voborníkové...slyšíte to taky? :D)…


Takže, ač jsem prožila za ten týden několik moc fajn situací, které mi udělaly velikou radost, tak do této výzvy vybírám čtení Třetího přání od Roberta Fulghuma.

A co vy? Udělali jste si radost aniž byste si něco koupili?

2. výzvou je:

BÝT NEKOMPLIKOVANÝM NEANDRTÁLCEM (díky Vivi:o))...což znamená vypnout telefon, internet, počítač a užívat si konečně svého života :-) nezahrnuji do toho pracovní život, neboť někdo by si pak musel vzít dovolenou :o)



Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥