čtvrtek 3. listopadu 2016

O knize Velké kouzlo (Elizabeth Gilbert)


Otázka: Co je kreativita?
Odpověď: Vztah mezi lidskou bytostí a záhadou inspirace.


...pokud hledáte knihou plnou inspirace, jste na správné adrese...

...namotivuje vás dokonale...

...a pořádně vás nakopne...
…protože jinak to ani nejde...tvořit se musí...

...chcete aby vám nezakrněla levá hemisféra? tvořte! cokoliv!...

...zvedněte si sebevědomí....vaše tvorba je na tomto světe potřeba, fakt...

...skvělá kniha, která vás určitě namotivuje napsat alespoň řádek (i kdyby o tom, jak se vám líbila či nelíbila)...

...dílo, které vás přinutí věřit na kouzla (kecám, nepřinutí, ale určitě donutí k zamyšlení)...

...protože nějak tak to určitě funguje...
...kniha, která vám dodá kuráž...

...kniha, která vám trochu víc přiblíží život a tvorbu Elizabeth Gilbert (určitě si po přečtení budete chtít přečíst něco dalšího, nebo vidět film, nebo obojí...prostě vědět víc)...

...kniha, která vám dokáže, že na tom nejste tak blbě jenom vy...

...kniha, která je plná moudrostí a zajímavých citátů...

...kniha, která vám dokáže, že začít se může kdykoliv (kdykoliv!)...

...kniha, která vám pomůže nastartovat tvůrčí proces...

...kniha, díky které zjistíte, že i slavní jednou začínali a nešlo jim to ...

...kniha, která stojí za to!...

...Velké kouzlo

...Elizabeth Gilbert

...Jota

...2016

"Vaše umění nejenže nemusí být originální, ale také vůbec nemusí být důležité." 
***
Ať už si myslíte, že jste vynikající nebo že jste nula, prostě tvořte vše, co musíte, a hoďte to do světa. Ať si vás ostatní škatulkují, jak chtějí."
***
"Jinými slovy, ani trochu mě neodrazuje fakt, že je práce mého života pravděpodobně zbytečná. Spíš to ve mně vyvolává chuť si hrát."
***
"Takže kdy se můžete začít věnovat svému nejtvořivějšími a nejvášnivějšímu životu? Můžete začít, kdykoli se jen rozhodnete."

http://donnadowney.typepad.com/.a/6a00d83451929069e20133f53dbd7a970b-600wi

"Lidé netvoří proto, že by měli víc volného času a energie. Tvoří, protože je pro ně kreativita dost důležitá na to, aby kvůli ní přinesli nějakou tu oběť."
***
"Základní ingredience kreativity zůstávají pro všechny naprosto stejné: odvaha, okouzlení, povolení, vytrvalost, víra - a všechny tyto prvky jsou všeobecně přístupné."
***
"Neustále slýchám, že z tvořivosti lidé zešílí. Nesouhlasím. Lidé zešílí, když se kreativně nevyjadřuji."
***
"Jinými slovy: Pokud nemůžete dělat to, po čem toužíte, jděte dělat něco jiného."
Pozn.: Třeba si natřete kolo růžovou barvou ;)    

Safienka


   
 


4 komentáře:

  1. Nikdy jsem neviděl ani neslyšel o člověku, jako je Dr. Idialu. Dr. Idial je Bůh v lidské podobě, lidé ho nazývají Bohem na Zemi. Můj manžel na mě vždycky podvádí, a pokaždé, když mu řeknu, aby přestal podvádět, zlobí se a hrozí, že opustí dům, bude i nadále podvádět měsíce, protože přivede druhou manželku domů, když tam nejsem. Miloval jsem ho tolik a nechtěl jsem ho ztratit, ale k mému velkému překvapení jsem se jednoho dne vrátil ze své práce a zjistil, že vzal své věci a šel žít s ostatními ženami. Plakala jsem a zůstala sama, dokud mi kamarádka v kanceláři neřekla, jak jí Dr. Idialu pomohla přivést jejího manžela po 6 letech rozvodu, a tak jsem se okamžitě spojila s Dr. Idialu prostřednictvím WhatsApp a řekla jsem mu její situaci a řekla: Pomozte mi a mému manželovi vrátí se a prosí mě na kolenou do 12-16 hodin. Udělal jsem všechno, co mi doktor Idialu řekl, a k mé velké radosti se všechno stalo do 1 hodiny, stejně jako předtím Dr. Idialu. Můj manžel se ke mně vrátil, padl na kolena, plakal a prosil mě, abych mu odpustil. Potřebuješ pomoc? Kontaktujte Dr. Idial nyní e-mailem: doctoridialuspellcaster@gmail.com nebo prostřednictvím WhatsApp: +2348118448718

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to jako filmový trik, když mi doktor Edede vrátil mého manžela do 24 hodin, vyzkoušel jsem mnoho způsobů, jak dostat mého muže zpět, ale vždy se setkávám se špatnými lidmi, dokud jsem nemyslel doktora Ededeho radu každému, kdo má stejný problém kontaktujte ho na Ededetemple@gmail.com nebo Whatsapp +233235887825 Slibuji, že vás nikdy neodradíme.

    OdpovědětVymazat
  3. Mieheni huijasi ystäväni kanssa, hän muutti toisen naisen kanssa. Mieheni, joka ei nyt pystynyt toimeen ilman minua, ei halua nähdä minua. Olen niin onnellinen, että sain rakkaan aviomieheni takaisin sen jälkeen, kun väärennetty loitsunharjoittaja huijasi minua kahdesti, mutta kiitän Jumalaa siitä, että tohtori Lomi auttoi tuomaan mieheni takaisin viipymättä ilman minkäänlaista huijaustoimintaa. yhteyttä tähän Jumala lähetti oikoluvun sähköpostiinsa; LOMIULTIMATETEMPLE@GMAIL.COM, lupaan, että hän auttaa sinua ratkaisemaan suhteesi ongelman, hänen sanansa ovat SURE.

    OdpovědětVymazat
  4. Moj mož je varal z mojo prijateljico, preselil se je k drugi ženski. Moj mož, ki ne bi mogel brez mene zdaj ne želi videti mene. Tako sem vesel, da sem dobil moj ljubek mož nazaj, ko sem bil scammed dvakrat ponaredek urok caster, ampak se zahvaljujem Bogu, da dr Lomi pomagal pripeljati nazaj moj mož brez odlašanja brez kakršne koli oblike prevara dejavnosti. Obrnite se na tega Boga poslal urok caster na njegovo WhatsApp številko;+2349034287285 Ali Email; LOMIULTIMATETEMPLE@GMAIL.COM obljubim, da vam bo pomagal rešiti vaš odnos problem, njegove besede so prepričani!

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥