pondělí 26. června 2017

TOUR DE COFFEE: Kafe Kytka

Ještě do nedávna jsem si opravdu myslela, že v Liberci není moc kaváren. Jak já jsem se pletla. Zjišťuji, že jich tu je víc než dost a já mám alespoň pořád co objevovat.

Před pár dny se mi kamarádka zmínila o kavárně, kde se prý po zdi plazí kytky. Asi nikoho nebude překvapovat, že se kavárna jmenuje Kytka. A je úžasná!

Najdete ji hned vedle kostela v ulici Kostelní. Je taková nenápadná, zastrčená, ale opravdu stojí za to. Najdete tu hned několik stolečků a opravdu zelenou zeď. V zadní části se nachází květinářství, odkud si můžete odnést květinu a vepředu u baru zase koupit flašku vína.

My jsme tam ale šly za dobrou kávou a něčím na zub, protože jsme měly opravdu hlad.

Na chuť jsem si dala malé espresso, k tomu mátovo-okurkovou limonádu a opečený toast s polníčkem a řepovou pomazánkou. Co vám budu povídat, bylo to vynikající! Obsluha nám to tak pěkně podala, že nebylo pochyb, že zaženeme hlad a výtečně si pochutnáme. V nabídce byly ještě obložené housky a paštika (dle internetu kachní s brusinkami). Tu si zřejmě necháme na příště.

Protože jsme se pěkně rozseděly a ještě se nám nechtělo domů (jako správným matkám na tahu), tak jsme se ještě rozhodly pro šeříkové prosecco. Na můj vkus bylo hodně sladké, ale neubralo to kavárně žádné body, udělalo to spíše pěknou tečku za večerem.

Kavárna je moc pěkná a člověk si tam přišel trochu jak v botanické zahradě. Obsluha byla sympatická a příjemná.

Pro děti tam určitě není místo, spíš bych se bála, aby ty všechny lístečky nepokosily a neudělaly tam tak přírodní trávník.

Výhodou kavárny je také to, že má otevřeno až do 21h v pátek a sobotu dokonce až do 23h.


Za mě na výbornou, určitě jsem tam nebyla naposledy.












Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥