pátek 16. června 2017

Jak jsem se zamilovala do Love, style, life od Garance Doré

Co povídat. Přišla jsem „tak nějak omylem“ do knihkupectví. Samozřejmě „jen“ na pokec za holkama a tak nějak se „omylem“ i rozhlédla kolem a prohlídla několik knih, které jsem chtěla vidět na živo a prostě tam byla.

Už jsem ji viděla u Verči na blogu, ale vůbec jsem netušila o co jde a že to je takový poklad.



Garance Doré jsem znala pouze z Instagramu, kde jsem občas koukla na její posty, ale vůbec jsem vlastně netušila, o koho jde.

Dneska, dva dny po ulovení a dočtení Love, styl, life jsem na to přišla. A zase to tak mělo být. Našla jsem někoho, koho mohu obdivovat a u koho se mohu jen a jen inspirovat. Protože toho je tolik!

Módní blogerka, ilustrátorka, fotografka a spisovatelka, která přesáhla čtyřicítku, ale vůbec to není vidět.





Žena, která je vtipná, má trefné poznámky a do světa pouští spoustu mouder. Původem korsičanka, která miluje Paříž i New York. Má svůj ateliér, v kterém to musí být úžasné! Žena, která se v tomto díle snaží alespoň maličko přiblížit rozdíly mezi newyorčankami a pařížankami. Žena, která nám přiblížila život za velkou louží a pod velkou věží zase o trochu víc a která mě hlavně zaujala svojí tvorbou.

Už jsem to tak měla u P.S. od Ani Geislorové a úplně přesně stejně to mám teď i u Garance Doré. Listuji a kochám se. A nejen těmi ilustracemi, ale i fotkami žen, které jsou naprosto ženské, úžasné a prostě už jen z fotky obdivuhodné!





Budu juchat asi ještě dlouho, myslím, že se budu hodně vracet, nahlížet a nebo si prostě jen listovat pro potěchu. Protože to za to stojí.

Motivační příběh ženy, která si šla za svým a šla i tím nejchudším dnem, kdy se nebála prorazit s blogem a začalo se o ní vědět víc a víc. O ženě, která vám dá určitě mnoho cenných rad o tom, co a jak nosit, jak být přirozenou ženou a jak jednat s lidmi. Tato žena je mi tak blízká. Prostě jak už jsem psala výše, padlo mi to do noty a udělalo si to místo v mé TOPce.

Mám já na to poslední dobou kliku ;)


Safienka






Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥