středa 7. prosince 2016

7.prosinec - Poslední Mikuláš a nové knížky

Dneska to měl být poslední letošní Mikuláš. Ale nebyl. Čerti jsou pro Marušku velké zlo a nezvládá to. Doma však ještě něco z nadílky máme, takže za mnou děti denodenně chodí a chtějí mňamku. Vezmou si mističku, dojdou si pod skříň, kde jsou sladkosti a zoufale se dožadují dobrůtek. A tak mají každý den něco dobrého. Dobře, občas několikrát denně.


Děti nějak ukoriguji, ale co sebe? To je pokušení. Mám dny, kdy mě sladké vůbec neláká, ale pak zase dny, kdy chodím pořád šmejdit a nevím co dřív. Znáte to?

Dnešek byl lítací. Pořád jsem někde poletovala a uklízela. Prostě ženská. Poslouchali jsme nové vánoční písničky a zdobili byt. Dokonce jsem se odhodlala sundat obraz a dát tam loňský klacíkový stromeček.

Venku je to boží! První sníh je skvělá věc. Ty chvíle, kdy vám ještě neleze krkem a fascinovaně zíráte na bílou krajinu, zasypané stromy a bílé cesty.

V hlavě mi lítá spoustu vzpomínek na dětství, kdy jsme chodili sáňkovat na nedaleký kopec a před barákem jsme měli dvoumetrovou kopu sněhu. U babičky jsme jednou dokonce postavili iglů.

Bílé Vánoce. Myslím, že na ně vzpomíná hodně lidí a pevně drží pěsti, aby byly i letos. Jarní Vánoce nejsou prostě to pravé no.

A jak jste se měli vy?

Safienka


 PS: Došly mi nové knížky, juch!




Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥