sobota 10. prosince 2016

10.prosinec - Nutelový zázrak

Nerada si dávám telefon do ložnice. Mám pocit, že mi ty všechny vlny projíždějí tělem a ničemu to neprospívá. Jelikož tam nikde ale nemám hodiny ani budík, tak mnohdy vůbec netuším, kolik je hodin. Odhaduji, jestli jsou čtyři ráno a nebo už se čas blíží vstávání. Dost často jsem překvapená, že je půlnoc a moje dítě už je vzhůru. Žvatlá si v posteli a nejeví známky únavy či spánku.

Dneska to nebylo tak strašné. I když na sobotu 6:30 není úplně to, co bych si představovala. Dupot, hlasité otevření dveří a povyk... "mamaaa".

A tak jsem vstala. Jo, můžu říct, že byly časy, kdy jsme vstávali v pět, ale nějak jsem si odvykla. Má to taky své výhody. Celkově má člověk delší den a stihne víc kafí :o)

Bylo tomu nedávno, kdy jsem podnikla s kamarádkou a dětmi výlet do města. A asi jsem se zbláznila, ale dneska jsme naplánovaly to samé. Tentokrát přijela mamka a taky toužila vidět vánoční Liberec. Takže....držela jsem si palce, aby vše proběhlo v klidu a pohodě.

Představte si, že to bylo lepší. Tak nějak víc v klidu. Byl opět svařák, dětem párek v rohlíku a ve stánku jsem sehnala vykrajovátka na hrneček, takže radost a spokojenost :-)

Včera jsem narazila v jedné FB skupině na celkem jednoduchý a chuťově k sežrání recept, takže jsem ho dneska rovnou vyzkoušela.

Na nutelový zázrak ve formě stromečku potřebujete dvě listová těsta a nutelu. Vyválíte dva pláty. Jeden pomažete nutelou, přiklopíte druhým, nařežete, uděláte vrtule a strčíte do trouby. Tadááá...Už je víc jak půlka pryč :D

Je to dobré, sladké, hříšné a strašně moc nezdravé...ale tak....

Tak jsem si udělala mísu zeleninového salátu, odšťavnila zeleninu a jdu koukat na Stardance :-)

Mějte se bájově,
krásný zbytek soboty,
Safienka

PS: Už jste slyšeli nové podání písničky Hallelujah od Pentatonixu? Jestli ne, tak si to určitě poslechněte...:)









Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥