sobota 29. dubna 2017

29.dubna - Kola, hry a sekaná

Sobota.
Asi před týdnem jsem si dělala na dnešní den velké plány. Dneska jsem ale usoudila, že to nebudeme přehánět.
Nejsme všichni ještě úplně fit (nejhůř jsem na tom asi já), takže jsme si zadali jen malé dva úkoly. Vynést tříděný odpad a jít se s dětmi projet/projít na kole. Z kol se vyklubala ani ne půl hodinová procházka směrem ke kačeně (aktuálně je tam opravdu jen jedna) a rychlejším tempem zpět, neboť začínalo pršet.
Dětem zářila očička a evidentně jim krátký výšlap/výjezd stačil.


Následoval šálek kávy a návrh zahrát si nějakou společnou hru. Začali jsme u Člověče nezlob se, pokračovali u Prší, Záchodu, Domina a Stavění/Bourání komínu. Co vám budu povídat, zábava všehovšudy na půl hodiny. V tomto ohledu jsou děti opravdu rychlé.


Osobně jsem měla dneska radost ještě z dalších dvou věcí.

První z nich bylo roztřídění dokumentů z jedné obrovské hromady na několik kupiček. Chystala jsem se na to už dlouho a ještě to není úplně hotovo, i přes to mám dobrý pocit z alespoň částečně vykonané práce, kolem které chodím už několik měsíců. Třikrát hurá.

Druhou věcí je nový recept, který jsem už dlouho očíhávala u Kristiny na blogu, a je na Kuřecí sekanou. Měla jsem z toho trochu strach, ale povedla se a já mám neustálé nutkání chodit ukrajovat :o)



Teď už jen pohoda, nohy nahoře a asi nějaký film.
A jak jste se měli vy?


Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥