pondělí 5. prosince 2016

5.prosinec - První letošní svařák

Pondělí. Den víceméně jako každý jiný. Pro mě. Protože rodičovská. I tak jsem si musela dát budíka, abych stihla odvést Marušku do školky. Má chvilky, kdy se jí tam nechce, takže ji člověk musí postavit před hotovou věc. Dneska jdeme do školky. A všichni se moc těšíme!

Dneska taky chodí Mikuláš, andělé a čerti. Nikdo mi to nechce věřit, ale jednou jsem šla taky za čerta. A strašně mě to bavilo. A pak jsem šla za anděla a to už taková bžunda nebyla. Rošťácká pozice byla nej.

Akorát se divím, že děti v tom nemají zmatek. Naklonovaný Mikuláš tu tady, tu tam. Ale tak hlavně, že jsou dobrůtky. To ostatní se snaží přetrpět a zahnat myšlenku, že je ten černočerný čert odnese v pytli.

A tak jsem si ráno navlékla puntíkaté kalhoty a rozhodla se mít hezký den. I když je to těžký, sla bych spát a snědla bych i slona.

Odpoledne jsme na podruhé s Maruškou koukaly na Obra dobra a tentokrát jsme úspěšně dokoukaly. I když teda s milionem otázek :o)

zdroj


No a protože už tu na mě v rohu kouká jedna moc velká hromada prádla na žehlení, tak jsem si udělala svařák (první letošní) a vrhla se na to...alespoň na část. A k tomu pěkně další film. Viděli jste Návrh se Sandrou Bullock?


Safienka



2 komentáře:

♥ Děkuji za milé komentáře ♥