pátek 23. prosince 2016

23.prosinec - Předvánočně

Večerní cesta z nákupu
A je to tu...teda skoro :-) Když jsem byla dítě, tak se mi prosinec od 20. vždycky strašně táhnul. Ve škole už bylo volno a tak jsem se doma většinou flákala a říkala si, že by už to jako mohlo přijít. Nedočkavost na místě.

Dneska jsem na hodiny vůbec nekoukala, naopak se mi zdálo, že ten čas pěkně letěl. Od rána jsem něco dělala, vařila, pekla, zpívala koledy, ujídala, škrtala seznamy a kafíčkovala.

Teď mám nohy nahoře, stromeček svítí a v televizi běží S tebou mě baví svět :-)

Tak se mějte co nejlíp a zítra si to pořádně užijte. Já se snad večer zase ozvu....naposledy ve vánoční reportáži. :-)

Mávám,
Safienka

2 komentáře:

  1. Preju krásný Štědrý den, Saf! :) A budu se těšit až si při večerním kojení přečtu, jak jste si ho užívali :)

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥