úterý 13. prosince 2016

13.prosinec - Radosti

Ahoj všichni :-)

Dneska je prostě parádní den. Počasí nic moc, mrzlo tam a bylo zataženo, ale jinak. Dopoledne do mě vlítla moc příjemná dávka štěstí, že jsem se musela prostě jen usmívat. A to se vlastně nestalo vůbec nic ohromujícího (i když jedno vlastně jo, ale to nemůžu roztrubovat, protože se to netýká mě).

Ale tak prostě Vánoce. Miluji předvánoční čas, což melu pořád dokola, ale je to pravda. Dopoledne jsem si koupila svíčku s vůní vanilky (moc vanilku nemusím, ale tentokrát jsem na ni dostala chuť), uvařila jsem si kafe s vůní skořice a chvilku si četla. A prostě...už jsem vám říkala, jak málo stačí? Určitě už hodněkrát.

Velkým dětským bonusem bylo dostavění magnetického puzzle od Kostíků. Jo, naše děti milují Kostíky. A tentokrát jsme na to šli chytře a koukali v krámě nenápadně pod víčka, abychom neměli jeden obrázek víckrát. A máme to! Jo! To jsou ty správné radosti :-)

Taky jsem zjistila, že Maruška bude zpívat na besídce a máme přijít, i kdyby padaly trakaře, takže jsem zvědavá ještě o to víc. A protože máme přinést ochutnávku nějakého cukroví a já mám akorát ty perníčkové knoflíky (žádné titěrné cukroví), tak budu muset taky něco uplácat.

Další radostí je to, že jsem byla oblažit svoji přítomností kamarádku, která nedávno přijela z porodnice. Miminka jsou tak maličká (až na ta naše teda)...a na fotkách vypadají o tolik větší než ve skutečnosti...:O

Protože jsem měla volné odpoledne, tedy spíš podvečer, tak jsem dokoupila vánoční dárky, proběhla galanterií, dala si dobré kafčo a pokecala s holkama...


Už jsem vás nakazila dobrou náladou? Doufám, že jo :-)


Mějte se co nejlíp, já jdu juchat a smát se...doufám :D

Mávám,
Saf.

PS: Všechno nejlepší všem Luciím ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥