sobota 3. prosince 2016

3.prosinec - Pracovní sobota

Ahoj všem :-)

Co jste dneska dělali? Taky u vás byla taková zima a odpoledne svítilo sluníčko? U nás pěkně mrzlo. Čepice a rukavice nutností.

Chodím nějakou dobu na brigádu do knihkupectví. Je to docela zábava, neboť jsem v tom samém krámě dělala šéfovou. Holky už se s tím snad smířily. Pořád po nich něco chci:o)

Miluji práci v knihkupectví! Fakt moc! Je to sice lehce prokletí, ale boží! Knížky všude, člověk si je může v klidu prolistovat a očichat. Vidět, co a kdy vychází nového. Můžete mít vlastně to, co chcete. Když máte velkou knihovnu a peníze :D Takže dost často holt musíte jen okukovat a všechno si přát :o)

Ale i přes to juchání mezi knížkami, tam byla i spousta lidí. Všude. Po vlnách. Všichni začínají chtít všechno. Hned.

A tak, když jsem začínala usínat, šla jsem si udělat radost do Costy a nechala si uvařit kapučínko do vánočního kelímku s tučňákem. Jak málo stačí k radosti a naplnění energie.:o)

Máte to podobně?

Když jsem byla zase venku v zimě, zastavila u mě tramvaj. Mikulášská Nazdobená, vychýchaná a totálně narvaná. S úlevou jsem si oddychla, že tam nemám děti a pádila domů.

A teď už si tady v klidu v teple sedím, nohy mám nahoře, nalité vínko, opět velkou mísu zeleninového salátu a koukám na Stardance. Naše srdcovka. <3

Taky fandíte?




Mějte se báječně a užívejte soboty,

Safienka

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥