středa 14. června 2017

Za posledních 14 dní ...

Konečně jsem tu s reportem za posledních 14 dní. 

Za tu dobu se toho celkem dost událo. Spíš teda v rovině toho, že jsme byli konečně po měsíci pořádně venku a náležitě si to užívali.


První červnovou sobotu jsme si dokonce i upekli buřty a pořádně se u toho vyudili. Těšila jsem se, že vyzkoušíme „svícen“, který muž přinesl a pak jsem to trochu proklínala. Říká se, že kouř jde za krásou, tentokrát se mi to ale vůbec nelíbilo.



Parádní počasí také nahrávalo k nafouknutí našeho maličkatého bazénku a najití té nejlepší roviny naší zahrady z kopce.

Stihla jsem taky vyzkoušet již vyzkoušené kavárny a byla jsem zklamaná, jak to dopadlo. Taky jsem zjistila, že kavárnu Naše kafe už zavřeli :( Takže moje kartička na sbírání bodíků je mi maličko na tři věci. A to to tam měli tak hezký a měli moc výborné Chai Latté!!!



Konečně jsem taky vyzkoušela uklizení bytu pomocí Thymiconu a Orange-Sanitolu od Karla Hádka, vyměnila pastu za zubní olej, začala se mít ve sprchovacích olejích a začala místo krému používat jojobovou masku. A je to lepší!



Maruška vyrazila na svůj první školkový výlet na hrad Kost. Dovezla si kašel, následně rýmu a v poslední řadě i virózu doprovázenou 40st.horečkami. Takže opravdu „radost“.

Aby nebyl Adámek pozadu, tak to dostal taky a já si to aktuálně užívám v druhém kole.

Ke konci minulého týdne jsem taky uspořádala další z našich Setkávaček s kamarády, tentokrát jsme grilovali. Hned následující den, na který jsem se probudila po dvou hodinách spánku jsme pořádali oslavu narozenin.

Co vám budu povídat, bylo toho krapet moc. Pekla jsem sušenky, preclíčky, dort, brumíky jako auta a snažila se vyzdobit maličko byt. V praxi to znamenalo, že šlo vše do skrýší, pověsila jsem vlaječky z minulé oslavy a nafoukla balonky.



A protože už bylo načase, tak nám konečně červenají jahody a mě se začínají krapet kupit v misce. Děti se rozhodly, že je jíst nebudou, takže budu asi dělat šťávu a nebo marmeládu (ta se neztratí!).

Pro velký úspěch jsem neviděla žádný film ani seriál, ale za to jsem konečně dočetla Ahernovou a její Díky za vzpomínky a za pár hodin slupla Tíhuvesmíru.



A jak jste si užili vy posledních 14 dní?

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥