pondělí 11. července 2016

Letem mým světem III. - Lužany

Tak a je za námi první dovolená. A bylo to mooooc prima :-) Mohlo být tepleji, ale i tak to nepokazilo nic. Odpočinula jsem si (v rámci možností), chvíli lenošila v houpací síti, přečetla pár knih, vypila několik drinků, pokochala se krásnými baráčky, poválela se na dece na zahradě, snědla kopu třešní, užila si ranní i odpolední kafíčko s nožkama nahoře, zahrála po dlouhé době badminton a vlastně téměř celé dny trávila venku na vzduchu :-)

Ano, ano...dovolená v Lužanech u Jičína je za námi a já tu jsem s pár vzpomínkami :-)

Kroket děti hodně bavil...:)

Naštěstí hrály opravdu tak, jak se má a nikdo nepřišel k úhoně..

Bylo to pohodlné přesně tak, jak to vypadá..

V houpací "síti" bych vydržela dlouho...

Třešně...třešně...třešně

Miluji smysl pro humor :o)

Jeden z těch příjemných odpočinků

Třešňové naušnice byly moooc dobré :)


Třešně, kniha, sluníčko, pohoda
Drink...při zapadání slunce..nemusím snad ani víc popisovat

Večerní sluníčko...nej!

Třešně...třešně...třešně...

Ranní káva u ohniště...v klidu...v zimě

Oslavovat se dá vždycky všechno :)

Joo, ta holka to neměla lehké....

Bydleli jsme v lepším, ale toto mě prostě fascinovalo :-)

Odpolední leháro

A ještě jedno leháro...prostě dovolená

Chodila jsem ho okukovat denně :)





A to je vše.
Úplně jsem zapomněla splnit poslední výzvu, ale to se napraví :-) Mějte se báječně, hodně čtěte, pijte skvělé drinky, lahodnou kávu a užívejte sluníčka:-)


Safienka

2 komentáře:

  1. Ahoj Safienko, paradni fotky,jde videt, ze jste si pekne uzili, skvele.:-)Ja se dnes rano vratila po dvou tydnech v CR a taky jsem si tam uzila , az se trochu vzpamatuji z prijezdu a bude nalada, tak taky hodim par fotek na blog:-)Mej se krasne a nadale uzivej leta :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janas Jean :-) To je hezké, že jezdíte na dovolenou do ČR ;-) Je tu moc krásně ;-) Na fotky určitě mrknu...co nejvíc odpočinkových dní přeji. Mávám, Safienka

      Vymazat

♥ Děkuji za milé komentáře ♥